انجام پروژ های ساختمانی ، کاشی و سرامیک ، سنگ و نما ، سیمانکاری ، نازک کاری و سفت کاری
موضوعات
نويسندگان
ديگر موارد
دانلود آهنگ سلطان قلبم از رضا صادقی با پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام سلطان قلبم با بالاترین کیفیت

 *  دانلود با کیفیت 320با حجم 10 م.ب *

 

*********** پخش آهنگ******

 

**************************

دانلود با کیفیت پایین مخصوص پخش آنلاین

 

یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی من و تو

 

یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن

 

یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی من و تو

 

یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن

 

از یاد نبر خاطرات منو مثل فیلماس قصه ی من و تو

 

از یاد نبر خاطرات منو خیلی ساله عاشقم همیشه

 

عاشقی که قدیمی نمیشه خیلی ساله عاشقم همیشه سلطان قلبم

 

 

سلطان قلبم میشی پیش تو فردین میشم

 

رویای بچگیمو تو چشم نازت میبینم

 

دروازه ها رو بشکن بی تو توی آتیشم

 

پشت همه پنجره ها چشم به راهت میشینم

 

سلطان قلبم هنوزم تو هستی یک عمره توی دل من نشستی

 

مرز همه رویاهامو شکستی سلطان قلبم

 

سلطان قلبم کجایی کجایی باید به فتح دل من بیایی

 

مردم دیگه توی این بی صدایی سلطان قلبم

 

یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی من و تو

 

یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن

 

یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی من و تو

 

یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن

 


لطفا نظرات وپیشنهادات خود را اعلام بفرمایید در صورت تمایل مطالب شما هم با نام خودتان منتشر میشود
تعداد بازديد از اين مطلب: 14844
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0

نويسنده : بهروز
تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395
نظرات
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


صفحات
آرشيو مطالب
مطالب تصادفي
مطالب پربازديد