گلچین آهنگ های تیر ماه 93.گلچین تک موزیک تابستان با قابلیت پخش آنلاین
انجام پروژ های ساختمانی ، کاشی و سرامیک ، سنگ و نما ، سیمانکاری ، نازک کاری و سفت کاری
موضوعات
نويسندگان
ديگر موارد
گلچین آهنگ های تیر ماه 93.گلچین تک موزیک تابستان با قابلیت پخش آنلاین

میشه نگام کنی با صدای محمد علیزاده

.DOWNLOAD 1 دانلود کیفیت اصلی

2. DOWNLOAD 2دانلود کیفیت دانلود سریع

******************PLAY******************


میشه نگام کنی راحت شه زندگیم چشم برندار ازم میپاشه زندگیم هرکس به جز تورو انکار میکنم من عاشق توام اقرار میکنم اقرار میکنم بیادتم هنوز هم سخته خواب شب هم خنده های روز از تو حواسمم پرت میکنم با قلب بیکسم ریشت میکنم برگشتنای دیر دلبستنای زود باور نمیکنی دست خودم نبود دست خودم نبود دست خودم نبود دست... 


با تو میخندم با صدای رضا صادقی بهمراه شهاب رمضان

.DOWNLOAD 1 دانلود اصلی

2. DOWNLOAD 2دانلود دانلود سریع

******************PLAY******************


 وقتی از دور میای دلم می لرزه حس چشمات به همه دنیا می ارزه وقتی از دور میای هوایی میشم خالی از دلتنگی و تنهایی میشم راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی از چشم من تو باعث زیبایی این دنیایی با تو به دنیا می خندم تویی امید آیندم به عشق تو عاشق شدم فقط به تو دل می...

 


همیشه یکی هست با صدای میثم ابراهیمی

.DOWNLOAD 1 دانلود کیفیت اصلی

2. DOWNLOAD 2دانلود کیفیت دانلود سریع

******************PLAY******************


 کی همیشه هست که عاشق منه نگام که می کنه پلک نمیزنه تنهاس خودش ولی تنهام نمیذاره دریاکه چیزی نیس عجب دلی داره با گریه هام میاد غمامو حل کنه نزدیک میشه تا منو بغل کنه از آسمون شهر خیلی پایین تره در و که واکنم خدا پشت دره چشمامو بستم از کنارش رد شدم چشماشو بسته تا نبینه بدشدم...

 


لطفا نظرات وپیشنهادات خود را اعلام بفرمایید در صورت تمایل مطالب شما هم با نام خودتان منتشر میشود
تعداد بازديد از اين مطلب: 122045
|
امتياز مطلب : 2
|
تعداد امتيازدهندگان : 2
|
مجموع امتياز : 2

نويسنده : بهروز
تاريخ : دو شنبه 9 تير 1393
نظرات
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

/weblog/file/img/m.jpg
مهران در تاريخ : 1393/4/10/2 - - گفته است :
لینک شدی داداش
پاسخ:ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


صفحات
آرشيو مطالب
مطالب تصادفي
مطالب پربازديد